péntek, február 15, 2008

Idill

Idilli, nem? Hja. Azért a valóság néha másmilyen, de ezt csak halkan és zárójelben írom. Szóval menni azt szeret Benedek. Annyira, hgy hazajönni már nem. Ha valahol egy anyukát láttok a nyakában egy ordító és rugkapáló gyerekkel, a kezében egy kismotorral és babakocsit tolva, az én vagyok. Vagy, egy bazi nagy bokrot cipelve, sarkon ordítva a gyerekkel, hogy nem arra, hanem erre, mert nehéz a csomag és haza kell vinni... ez utóbbi helyzetből aztán némi cukor megvételével, aztán félúton a csomag pizzériában hagyásával, gyermek ismételt nyakban hazacipelésével, majd csomagért visszamenéssel azért ki is kerültem "győztesen". Valójában én vagyok a hülye. Miért akarok én 2 gyerekkel, vagy akár egy dacossal vásárolni? Szigorúan csak autóval lehet. Ott be lehet kötözni a gyereket, és a kormány MÉG az én kezemben van.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: