kedd, január 27, 2009

Fogas kérdés

Villő fogzása fogas kérdés lett számunkra. A tünetek alapján azt hihettük, hogy már 4 hónaposan fogzani kezdett. Legalábbis mindig mindent a szájába vett, megrágott, és fél évesen néha hirtelen felsikoltott. Na, mindjárt kijön a foga, gondolhattuk. Sokan gondolták is, de én már nem hittem ebben.

számomra már csak az volt kérdés, hogy esetleg karácsonyra, vagy majd a szülinapjára lep meg minket első fogával. Karácsony előtt nagyon úgy nézett ki, addigra. A bal felső 2-es foga eléggé érezhetővé, majdhogynem láthatóvá vált. De VillőBoró inkább járni tanult meg a karácsony előtti hetekben, úgy vélte, arra sokkal nagyobb szüksége van. Fogak nélkül is mindig, mindent meg és el tudott ugyanis rágni. Aztán eljött a szülinapja, és akkor is csak annyit állapíthattam meg, hogy na, nemsokára itten már fogak lesznek. Még mindig láthatóan a bal felső 2-es látszott befutónak, de erősen tolakodott a többi fog is. Gondoltam, ha már ennyit váratott magára a fogsor, biztos nem a megszokott sorrendben érkezik. Tévedtem. 25-én, a szülinapi parti délutánján vettem észre, hogy a jobb alsó 1-es, vagyis a szokásos első fog, már nem csak keményedik az ínye alatt, hanem bizony recéi érezhetően kint vannak.

Éljen, itt van az első fog!

Na, erről aztán végképp ne várjatok még képeket. Amúgy is egy csomó másikkal tartozom! :)

Nincsenek megjegyzések: