péntek, április 17, 2009

Az egyik gyönygyszem

Bene mai csúcsmondata:

"én már elég magas vagyok, tudok kólát inni!" (Amúgy múlt héten ivott először kólát, mármint nyelte is le, és mondta rá, hogy finom, ez neki ízlik. Igaz, már a szénsav nagy része távozott belőle, de eddig nem is érdekelte a dolog, mert az csíp! de most már nagyfiú! :))

Egyébként hihetetlen önmeggyőző technikája van, csakazértsem jut eszembe, hogyan hívja ezt a pszichológia, pedig van rá szuper kifejezés: Hétvégén Kiskunmajsán strandoltunk, de ő a füle miatt nem mehet víz alá, még füldugóval sem. Szóval apja ment csúszdázni a nagy kanyargóson, amire ő sem koránál fogva, sem a füle miatt sem mehetett. Erre Benedek: "Én nem szeretem azt a csúszdát, mert víz megy a fülemben, és nagyon magasan van." A drága inkább meggyőzi magát, hogy nem is jó az neki. Egyébként most, hogy betettem a fülébe a füldugót, és aztán normál hangon beszéltem hozzá, és nem hallotta, láttam rajta azt az arckifejezést, amit én régebben, amikor még nem tudtuk, hogy baj van a fülével, annak tudtam be, hogy túl bonyolultan mondtam valamit, nem érti. Á dehogy. NEM HALLOTTA. Na, de az önmeggyőzés. Most már szép idő van, tegnap ehetett fagyit: "Szeretem a tavaszt. Vártam a tavaszt, és meleg lett, és most már szeretem a fagyit!" Meg tudom ilyenkor zabálni.

Nincsenek megjegyzések: