kedd, augusztus 11, 2009

Elszemtelenedtem

Remélem, nagyon remélem, hogy nem csak farizeus anyukák olvassák bejegyzésemet, mert nem tudom magamban tartani... Miután tegnap éjjel a Gilmore-lányokkal buliztam, nos, hmm... aludtam egy keveset. Néha ugyan a másik oldalamra fordultam, és közben konstatáltam, hogy nappal van, óra hiányában úgy véltem, kb 10 óra lehet, még egy kis szunya, és indulhat a görbe napom. Nos, aztán csörgött a telefonom. Úgy 3 óra körül. Kivételesen ma lehettem volna fontosabb. :) Mindegy, most szépen bemegyek a belvárosba, a pénzemet itthon hagyom. (Bár egy Moleskine határidőnaplót azért kinéztem magamnak, de a maradék marad.) És ha sikerül, még a Néprajzi Múzeumba is bekukkantok a finn kiállításra. Ha nem, majd holnap. Vagy holnapután. Vagy pénteken. Időmilliomos vagyok. Még ha sokat is alszom.

Légyszi-légyszi ne verjetek meg. :D (ide még hiányozna egy szuper kis kép. Ami a másik gépünkben szunnyad. Amit Győző most egy kicsikét kezelhetetlenné tett. Állítólag a file-ok nem sérültek. Nagyon remélem, mert ugyan elkezdtem feltölteni a képeinket a picasara, de....)

1 megjegyzés:

Szentpyr írta...

Naneeeee!!!:)))

Egyébként meg tuti, hogy megérdemled!