hétfő, augusztus 31, 2009

Új tanév

Nagyon kevés olyan év volt az életemben, amikor nem tanévekben gondolkodtam. Iskolásként, némi időérzékre szert téve szinte természetes volt, hogy az év szeptemberben kezdődik. Egyetem alatt 1 naptári év 2 évből állt, tanárként sem kellett változtatni a szokásaimon. Aztán néhány év itthon, és már majdnem kezdtem átszokni a Szilveszter megünneplésére, amikor is kezdődött életünkben az Óvoda. Igen, így egyszerűen nagybetűvel. Már tavaly is írtam csodás áldásairól az Ovinak, amiket elsősorban Benedek élvezhetett öntudatlanul is. Most önző módon azt az áldását emelném ki, hogy Benedek holnap kezdi az ovit. És ez most nekem nagyon jó. Pláne, hogy hónap végén meg Villő kezdi a bölcsit. Gyorsabban jött ez a lehetőség, mint gondoltuk, de ennek is nagyon örülök. Azt hiszem, az én Uram nagyon is tudja, hogy mennyire türelmetlen és fáradt vagyok mostanában a gyerekekkel. Szégyen, és persze egyszerűbb lenne erről nem beszélni, de már többen is észrevették rajtam, és én nem szeretek álságos lenni. Ez van. Nem tudok most velük felhőtlenül, nyugodtan, és szívből együtt lenni egész nap.

Így hát örülök, hogy itt az új Tanév. :)

Ennél azonban sokkal izgisebb, hogy többen is babát várnak körülöttem, és mindannyian beléptek az utolsó hetekben. Kíváncsi vagyok, ki lesz a befutó. Boglárka? Flóra? Vagy a titokzatos pocaklakó, akinek még nem tudni a nemét? Mindenesetre alig várom, hogy megfogdoshassam őket! Az anyukájuknak meg remélem majd 1,5 év múlva is sokkal több ereje és türelme lesz, mint most nekem. :)

Nincsenek megjegyzések: