péntek, szeptember 18, 2009

Egy gyönyörű őszi nap

Szegény, hátrányos helyzetű második magzatom nagyon kevés kirándulós-csavargós napban részesült, pedig végülis már tavaly, amikor Bene oviban volt, csinálhattunk volna ilyeneket. Na de tegnapelőtt elmentünk a várba, mert apának a Széchényi könyvtárba kellett menni a szülinapi ajándékáért. (Tök jó kis összeállítást csinálnak a születése napján (hetében) megjelent napilapokból, folyóiratokból.) Aztán még 2-kor is Budán volt dolgom, ezért maradtunk arrafele, nosztalgiából a Budagyöngyében nézelődtünk, és találtam is egy tök jó könyvet anyunak "Rózsadomb régen és ma" Legszívesebben megtartanám... :) Szép volt az idő, szedegettünk gesztenyét a várban, Villő sétálgatott, és élvezte a változatos helyeket, a babakocsit, amiben ő nagyon ritkán utazik, és még egy jót aludt is közben. Nekem is jól esett egy ilyen nap, nyugisan, mindenre volt idő, én is gyönyörködhettem és jól érezhettem magam, nem kellett állandóan kordában tartani és fegyelmezni.

És megjött Bene beszédvizsgálói szakvéleménye. Akkor ott sajnos nem mondta a logopédus nő, ami pedig nagyon jól esett volna, hogy Bene IQ vizsgálatán mindenben a koránál jobban teljesített, és ez azért nagyon nagyon bíztató a lemaradás behozása szempontjából. Tényleg csak a beszéde, a beszédértése, a nyelvi rendszer feldolgozása a problémás, persze a mozgáskoordinációval együtt. Igen, intenzív terápia szükséges, igen, gond van, de igen, tényleg objektive mérve is jó képességű kisfiú, akivel lehet majd dolgozni.

Azóta sikerült eljutni a nevelési tanácsadóba is, oda is tudunk menni csütörtök délutánonként heti 1x szenzomotoros fejlesztésre.

Már csak magamat kellene rendbe szedni. Nagyon telítődtem. Legszívesebben elvonulnék 1-2 hétre teljes magányba. Senki ne szóljon hozzám, senki ne kérjen tőlem semmit. Szegény Győző szenvedi meg ennek a legnagyobb részét, hiszen mire ő hazaér, én hullaként és kizsigerelve vegetálok. Nagyon várom, hogy Villő menjen bölcsibe, és némi napközbeni magányt kapjak. Csak tudjam okosan kihasználni!

3 megjegyzés:

zso írta...

Véletlenül jutottam ide, csak annyit röviden, hogy a Lányom hasonló problémákkal küzd/ött, mint Bene, most már biztosan nagyon jó helyen van,a jövőt pedig majd meglátjuk.

Mtunde írta...

Szia Zso, és nálatok hogyan alakultak a dolgok? Tünde

zso írta...

eddig jól :)
beszedfogyatekossag.freeblog.hu