kedd, október 20, 2009

Megöregedtem volna?

Tegnap délután szabaddá tettük magunkat Győzővel és elmentünk egy kicsit vásárolgatni. Hála Istennek végül nem vettünk 3 harisnyanadrágon kívül semmit, ráadásul ez még csak nem is járt lemondásokkal. :)

Valami jó kis kabátot kerestem volna magamnak, vagy egy jó nadrágot, vagy mindkettőt. :) Bevetettem magam 4-kor egy nagyobb plázába, és jártam boltról-boltra. Volt néhány számomra új is, ami amúgy már évek óta képviselteti magát Magyarországon, de hát hiába, engem még nem találtak meg. :) Szóval bementem-kijöttem, nézelődtem, a parfümériában szaglásztam (és közben senki nem verte le mellettem a parfümös üvegeket, nem akart magának Hello Kittys szélforgót venni és egyebek!), nézelődtem, de még csak próbára alkalmas dolgot sem találtam. 1-2 helyben azért nem csalódtam, ott voltak szép darabok, csak éppen azok meg Győzőnek nem tetszettek. De hogy vannak olyan üzletek (női ruhaüzlet!), ahol az átlag életkor 15-16 év, és én az anyjuknak néztem ki??? Ez eléggé lehervasztott. Bizony, eddig is volt olyan hely, ahova nem volt kedvem betérni, mert nem reméltem semmi nekem valót. De ide érdeklődve mentem és közben olyan ÖREGNEK éreztem magam, mintha egy osztálykirándulásra vittem volna a 10-es osztályomat, és én csak vigyáztam volna rájuk. Mondanom sem kell, hamar kifordultam a boltból. De mit tegyek, ha közben meg az igazán felnőttes boltok (M&S) pedig MÉG nem nekem valók. Ahhoz meg fiatalnak érzem magam. Két szék között a padlót fogva még mindig marad az a 2-3 üzlet, amit eddig szerettem. Csak eddig azt gondoltam, azért, mert a közelben ezek elérhetők. A frászt! Mert ezekben még találhatok is magamnak való ruhákat. És különben is. Turkálók rulez!

Nem mellékesen pedig tegnap voltunk 7 éves házasok! Csak jobb híján más ünneplési lehetőségünk nem volt. :S

Nincsenek megjegyzések: