szerda, november 25, 2009

Ki érti ezt?

Én nem értem a gyerekeimet. Ki érti a sajátjait, nem tudom. Hogy lehet, hogy mindkettőnek úgy vannak felső légúti szövődményei, hogy észre sem vesszük. Ok-ok, Benét már kiszúrjuk, ha rosszul hall, ha bedugul a füle ismét a savótól, stb. Sínen vagyunk, azt hisszük, és sikerült továbblépni, egy gasztro kivizsgálás felé (majd februárban), hogy kiderítsék, nem reflux, vagy allergia okozza-e az állandó hurutot. Amikor ezt említettem a sebész-fülész dokinak, csak annyit mondott: "igen létezik ilyen összefüggés." Na de könyörgöm, nem lehetett volna erre már valakinek felhívni a figyelmünket? Miért kell szakorvosról szakorvosra járnunk, mert mindegyik mond 1-1 infót, de teljes képet alig? (vagy az meg nem műt, és praktikusan ezért utána nem is kontrollál)

Na, hétfőn lementünk, Bene műtétje előtti kontroll. Vittem Villőt is, másfél hónapja volt utoljára fülészeten, és azóta is taknyos szinte állandóan, a bölcsiben is nyaggattak már. Erre kiderül, hogy arcüreggyulladása van!!! Hogy a túróba nem fáj, nem lázas???

Én nem értem a gyerekeimet.

Nincsenek megjegyzések: