hétfő, december 14, 2009

Haladok!

Végre meg tudom mutatni, mi mindennel készültem már el. És ez még nem is minden!

Egy csomag már el is repült Finnországba.

Készült néhány szaloncukor a fára. Vagy valakinek a fája alá. :)

Ehhez harmonizáló díszek is készülnek még. Nem tudok betelni ezzel a piros anyaggal. Még a piros-fehér verziót nem is próbáltam, de fogom!!!

Aztán készült még ez, párjával együtt még utolsó simításokra várnak, aztán már csak gazdáikra.

Na meg ezek is készen vannak. Erről többet nem mondhatok. Poháralátétek. :)

És Alettáéknak is készültem valamivel: A piros háromszög magáért beszél, a poháralátétek még némi applikációt igényelnek. Mostanában mindig délelőtt szaladok be Alettához, és ő kávézik, én meg teázom. Hogy munka mellett ez hogyan alakul, még nem tudom, de azért a kellékek meglesznek. :)

Az óvó nénik is kapnak apróságokat. A mézeskalácsok mellett a 2 óvó néni és a dadus sünis (süni csoport) poháralátétet is kapnak. :)

Sógoromék kapnak egy távirányító tartót. Hasonló a miénkhez, csak ez nem hímzett applikációval készül. :) A művet látva unokatesóm is beindult, és közölte, neki ilyen zsebes sminktartó kell, de azon 3 hímzés legyen: 1 kockásfülü nyúl, 1 boribon és 1 kisvakond. Február 20-ig fel van adva a lecke. :)

És a végére hagytam mostani legnagyobb büszkeségeimet. A gyerekszobába vettünk új függönynek valót, és ahogyan azt varrtam, megihletődtem a sok szép anyagtól, és lett belőle nekem egy táska, hogy majd tanításhoz tudjam mibe cipelni a könyveket, füzeteket, dolgozatokat, és ha már ott ültem, akkor gyorsan csináltam egy szatyrot Villőnek, és hát, Benedek sem maradhatott ki, ő is kapott egy fiúsabb darabot.

Ezzel most sok mindent bepótoltam, még ha nem is a legjobb minőségben. Most már csak horgolásaim bemutatása marad hátra, de azokhoz még felsorakozik néhány darab a héten.

(A képek persze mobilosak, és még beforgatni sem tudom mindet, fogalmam sincs miért így tölti fel a blog, a gépen jól állnak. De hát ez nem is egy igazi kézimunkás blog, ezért remélem, mindenki elnézi ezt nekem. :))

2 megjegyzés:

Zsukka írta...

Ó, most látom csak, hogy mekkora jókat készítettél!!! Szépek a hímzések, azt meg nem is tudtam, hogy varrni is tudsz :o)! Az autóba való háromszög a kedvencem, nagyon ötletes, nagyon ügyi vagy!!!

Mtunde írta...

Ó, nem tudok varrni, de ez a képen nem látszik. :)