hétfő, március 29, 2010

pillanatképek és a dilemma folytatása

Éppen kényszerszabadságomat töltöm itthon, ugyanis egy merő duzzanat a torkom, nyelni is alig tudok, nemhogy beszélni, igyekeztem kihasználni aktív perceimet.

Letöltöttem néhány pillanatképet a gyerekekről. Már nem ritkaság, amikor harmonikusan együtt csinálnak valamit. Például Bene mesét "olvas" vagy Villő odakuporodik Bene mellé, amikor az játszik. És Hello Kitty igenis kedvenc már nálunk is. Nem lehet megúszni. Nagyon nem is akartuk. :)


És az előző bejegyzés dilemmája: Úgy gondoltuk, most itt elég, és nyárig nem szeretnénk kitenni semmilyen orvosi beavatkozásnak. Sajnos nem így alakult. A gyomortükrözés kitűzött napjára Bene torokgyulladást kapott, így nem tudták megvizsgálni. Az újabb vizsgálat még várat magára, mert azóta meg taknyos lett Bene, még nem is kértünk ezért új időpontot, és sajnos még új vérvétel is kell majd az új időpont megbeszélése után. Úgyhogy lesznek még beavatkozások. Finoman már mondtam Benének, ő is mondta, hogy jó, de akkor én sírni fogok, és én meg csak annyit tudtam mondani: "rendben, én is veled!". Azt hiszem, jelen helyzetben nem tehetünk többet. Újból beszéltünk a gasztroenterológussal, és kiderült, az enyhe tejfehérje allergia nem lehet oka a savós középfülgyulladásnak, annak inkább a reflux, de amíg nincs a kezében diagnózis, nem kezdi el csak úgy gyógyszerezni. Úgyhogy kell a beavatkozás. Még ha mi úgy "látjuk" hogy nem refluxos Bene, hiszen lehet, hogy nincsenek klasszikus tünetei, de mégis.

Nincsenek megjegyzések: