péntek, május 28, 2010

Tud egy alig 5 éves szimulálni?

Hát persze. Na, nem állítom, hogy csak kitalálta, hogy beteg, de hogy alaposan rájátszott, az biztos, majd kibökte: "Nem akarok oviba menni, mert már sokat voltam, és elegem van." Hát édes fiam, ezt megértem. De én ez csekély vigasz a főnökömnek. :)

Na de mindegy is. Nem ez a lényeg. Ránk vágyik. Törődésre, foglalkozásra. Nyilván. Már csak 2 hét, és úgyis vége az ovinak. Ez utóbbiban viszont még szerdán lesz egy kis műsor, ahol ő játssza a "szegénylegényt, aki szerencsét próbál". Tök jól tudja a szövegét. Olyan édesen mondja, visszahallani, ahogyan az óvónénik hangsúlyozzák nekik.


Bár még a képeit nem tudom mutatni, de anyák napjára kaptam egy gyönyörű, és nagyon profi fényképezőgépet. Olyan boldog voltam és vagyok tőle. Végre szép képeket készíthetek a csemetékről, és a munkáimról is. Van miről. Mármint csemete.

Nincsenek megjegyzések: