kedd, november 02, 2010

téli szett 2.


Minta: saját, fonal Barka/felhő
Ezt a szettet keresztlányunk, Virág kapta. Még mielőtt odaadtuk volna neki, próbáltam egy jó képet készíteni a műről a telefonommal... jobb híján. De a lényeg azt hiszem így is átjön. Nagyon szerettem horgolni ezt a fonalat, pedig 100% gyapjú, de hihetetlenül finom. 


A készítés-próbálás folyamatában Villő is részt vett. (Sokszor nem önként) És közben kiderült, hogy ő ezeket a buggyos sapkákat nem szereti, mert mindig előre csúszik a fején. Úgyhogy ő majd egy amolyan fejre-cuppanós modellt kap majd a téli hidegekre. A tavalyi buggyanós sapkája ugyanis most már nem buggyan annyira megnövekedett fején. Rögtön szereti is. :)

2 megjegyzés:

kedora írta...

Szuper lett a sapi és nagyon jó ötlet a nagyi-mintás sál. Ki fogom próbálni én is.

Mtunde írta...

Kicsit trükköztem a nagyi mintával: megcsináltam a kívánt hosszt, és aztán akörül a csík körül mentem "körbe" a nagyi mintával. Így nem kellett blokkokat összehorgolni. És nagyon haladós is lett a munka. :)