szombat, február 12, 2011

Farsangi készülődés

Villővel bajban lettem volna a farsangi jelmez tekintetében, mivel nehezen lehet rávenni, hogy új dolgokat felvegyen, pláne, ha az még több is a nadrág-póló kombinációnál. Ezért nagyon örültem, hogy az egyik bevásárlás alkalmával láttam, hogy kis jelmezeket is lehet kapni olcsón, és ráadásul még katica-szárny is volt. A pöttyös pedig bejön Villőnek. Így aztán megkockáztattam. Egyelőre tetszik neki, rövid ideig még fel is próbálta, ami nagy szó nála! 
Benedek már fél éve határozottan Buzz Lightyear szeretne lenni. Vagyonokért lehet is kapni csupa műszál egész alakos jelmezt, de gondoltam, az azért túlzás. Megcsinálni meg nem éreztem magam elég ügyesnek. Na, de, mire oda került volna a sor, már itthon díszelgett Villő katicajelmeze, és Benedeket ez megihlette: ő bizony fiú-lepke szeretne lenni. Így aztán fogtunk egy jó kis zöld kartont, kivágtuk a szárnyat, és közösen feldíszítettük/ték. Ez lett belőle. Azt gondolom, ez mégiscsak sokkal jobb. Ő csinálta, ő találta ki, ez számára is többet jelenthet, mint egy készen vásárolt egyszer felvett jelmez. Legalábbis remélem.

Múlt héten pedig le kellett hozni a padlásról az ősszel elültetett szülinapi krókusz és tulipán-hagymákkal teli virágosládákat, ugyanis a sötét és hideg padlás mégsem annyira sötét és hideg. A hagymák szinte kivétel nélkül kibújtak. Annyira, hogy a krókuszok 1 hét lakásban lét után már ki is virágoztak. Sajnos a ládában átteleltetett muskátlik közül talán ha 2 élte túl a telet. Nem tudom, mit csináltam rosszul. De majd valahogy pótolom tavasszal őket, vigyázva a hagymáim épségére, mert ezeket a csodákat még sok-sok évig szeretném tavasszal a lakásban virágoztatni! 

Nincsenek megjegyzések: