csütörtök, április 07, 2011

Saci

Az én drága húgom elutazott. Na, nem lenne ez ilyen tragikus, de nem 1-2 hétre, hanem tervei szerint minimum 1-2-3 évre. A képek tanulsága szerint egyelőre "nyaralnak", a munka csak ezután jön. Kozmopolita lett, nagyvárosi lány,
aki dinócsontvázakat nézeget,
 
mókust etet
 
és emeletes buszon utazik.
 

Á, nem az irigység beszél belőlem. Nem azért, mert 1-2-3 évre elköltöznék Londonba én is, de 1-2-3 hétre szívesen megnézném én is. :)
 
A gyerekek nem nagyon értették, miért bőgünk a búcsúnál egymás vállán. Én is meglepődtem, hogy ilyen nehéz volt az elválás, hiszen nem látjuk egymást minden nap. Ráadásul, amióta kint vannak, még többet is "beszélünk". Fura ez a virtuális világ.

Na, és a gyerekek egyelőre annyit látnak az egészből, hogy "új autónk" van, mert megörököltük használatra Saca Hondáját. És mit ne mondjak, nagyon élvezik. Már megy is az alku, hogy miért ne adjuk vissza... 

Nincsenek megjegyzések: