szerda, május 25, 2011

Anyák napja és évzáró Villőnél

Hétfőn Villőéknél is sor került az évzáróval összekötött anyák napjára. Nagyon sok verssel, mondókával, énekkel, mesével készültek. Az eddig általam látott ovis műsorok közül messze vitte a pálmát.
Villőn először meglepődtem, hogy milyen megilletődötten,majdnem sírva ül a helyén, de aztán rájöttem, nincs ezen mit csodálkozni. Villő szégyenlős. Ő nem kezd el idegenekkel csak úgy fecsegni, az oldódásának jele, amikor beszélget is másokkal, és nem csak velünk.


Ugyan utólag azzal magyarázta, hogy azért nem mondta a verseket, mert apa nem volt ott, de szerintem ha ott lett volna Győző, akkor sem mondta volna. Zavarban volt, szégyenlősödött. Én azért nagyon büszke voltam rá, hogy végig a helyén maradt, nem szaladt oda hozzám.
Itthon aztán az egész műsort végigmondta nekünk. Először apjának, aztán nekem is. Az egyik mesénél az ölünkbe kellett ülniük, és úgy meséltek a tenyerünkből egy nagyon kedves kis mondókát, egész hosszan. Nagyon ügyesek voltak!

Nincsenek megjegyzések: