kedd, május 17, 2011

Anyák napja

Anyák napja reggelén kedveseim hagytak aludni. Annyira, hogy fél 11-kor jöttek csak be virágcsokorral, és Benedek verssel. Nagyon ügyes volt, mert csak azt mondta el, amit az ünnepségen is közösen tanultak be. A csak nekem szánt egyedi verset nem mondta el, nem kotyogta el...

Ezzel kezdte vasárnap:

B. Radó Lili: Köszöntő anyák napjára

Réges régen készülődünk
erre a nagy napra
hiszen ma van az esztendő
legeslegszebb napja.
Hajnal óta anyut lessük,
Ébred-e már? Hív-e?
Neki van a világon
a legeslegjobb szíve.
Bizony nincs a naptáraknak
mosolygósabb napjuk,
szobáját ma virágokkal
telis-teli rakjuk.
Amit érzünk, amit szólnánk
vidám dalba öntjük,
Édesanyát énekszóval
szívből felköszöntjük.





Aztán 1 hét múlva került sor az óvodai ünnepségre. Ügyesen felkészültek, volt közös vers, ének, és aztán szépen, egyenként besétáltak velünk szembe álltak, és mondták a verset. Nekünk. Amit én kaptam, nagyon találó volt. Benedek, aki majd országot vesz nekem. Megtenné.

Amikor majd nagy leszek…

Amikor majd nagy leszek,
Egy szép országot veszek,
én leszek ott a király,
anyukám a királylány.

Hintaszékbe ültetem,
és naphosszat lengetem,
ahogy engem ringatott,
mikor bölcsőbe rakott.

Ha a hintát megunja,
és a szemét behunyja,
elmesélem őneki,
száz királyfi kéreti.

De senkinek ne higgyen,
inkább csak enyém legyen,
neki adom, ha marad,
fele birodalmamat.

Természetesen mondtak verset a nagyiknak is, és ajándékot is kaptunk, kézzel festett tésztagyöngyökből készült nyakláncot,  virágot, a nagyik-dédik vasalt-gyöngyös képeket.

Itthon aztán csokorba rendeztem a szépségeimet.

A kiscsoportosok ünnepsége majd csak 1 hét múlva lesz, az évzáróval összekötve, és nagyon izgulok, hogy egyáltalán odaérek-e a munkából.

Nincsenek megjegyzések: