hétfő, október 01, 2012

Szeptember


Miután elkezdődött az iskola, hamar eljött Benedek szülinapja is, amit egyelőre kiscsaládilag-nagyiékkal kibővülve megünnepeltünk. A lakás feltúrt állapotára való tekintettel a gyerekbulira egy kis haladékot kértem, és kaptam is. Reméljük, még őszi szünet előtt/ alatt lehetőség lesz rá, hogy meg is tartsuk. Így legalább Benedek is ismerkedik, barátkozik a suliban. 

 Pár napra hazalátogatott Saca is, és lehetőségem volt vele kirándulni egyet a Balcsira. Élvezettel vezetett. :)
 Meglátogattuk gyerekkorunk helyszínét is Szent-György hegyen. Botrányosan összement a hegy, a kerítés... A pazar kilátást sajnos a párás idő miatt nem adja vissza a kép, csak a lelkesen fotózó húgomat. :)
 Az hagyján, hogy alacsonyabb lett a korlát a teraszon, de hogy a Szigligeti strand is úgy összement, hogy nem ismertem rá. Illetve, dehogynem, ráismertem, de vagy 4x ekkorára emlékszem. Hihetetlen. (Pedig 15 évesen is jártam ott...)
 Nagyon finomat ebédeltünk.
 És sütkéreztünk a szeptemberi napon, a gyíkkal együtt.
 Aztán felcaplattunk még Tihanyba is. Csak hogy levendulaillatot is érezzünk.
És még egyet sétáltunk a füredi kikötőben...

1 megjegyzés:

Saccka írta...

Nagyon jó kis nap volt, újabb bizonyítéka, h nem csak a legjobb testvér vagy, de remek utazgató csapat vagyunk ;)